Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Diamantduif jonkies

  • Mamalove

    hai, ik heb een vraag, waar ik op heel het internet (nou ja dat deel waar ik gezocht heb), geen antwoord kan vinden;

    Ik heb 2 jonkies van mijn diamantduifjes gekregen. Keisnoezig natuurlijk, maar het was niet de bedoeling dat ik ze hield.

    En nu wil ik weten; wanneer mag ik ze verkopen?

    Overal krijg ik antwoorden als: ‘Zodra ze zelfstandig kunnen eten’… zodra de pa ze wegjaagt'', maar maar over welke leeftijd hebben we het dan? 2 maanden? 4 maanden?

    Want ‘als pa ze wegjaagt’ is het al een beetje laat om nog andere huisvesting voor ze te gaan zoeken. Ik bied ze liever van tevoren te koop aan, met optie tot reserveren, zo een paar weekjes voordat ze weg mogen ofzo.

    Weet iemand hier antwoord op? Ze zijn morgen 3 weken, dus nog heel jong en nu hoeven ze nog niet weg natuurlijk; eerst de volwassen jas aantrekken. Maar ik wil een beetje kunnen plannen wanneer ik op zoek kan gaan naar een ander thuis.

    Bij voorbaat dank voor alle bruikbare antwoorden. :D

  • whitney

    kijk op www.duiven.pagina.nl daar krijg je altijd antwoord.